Uradni list RS, št. 57/99, 8/2001, 64/2001, 73/2003
Velja od 17.7.1999
Na podlagi petega odstavka 92. člena zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96) in 38. člena zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in 33/97) minister za šolstvo in šport izdaja
PRAVILNIK o smeri izobrazbe strokovnih delavcev v devetletni osnovni šoli
1. člen
Ta pravilnik določa smer strokovne izobrazbe, ki jo morajo ob izpolnjevanju drugih z zakonom določenih pogojev imeti strokovni delavci za izvajanje programa v devetletni osnovni šoli.
2. člen
V tem pravilniku je kot smer strokovne izobrazbe določen študijski program za pridobitev izobrazbe, po katerem se pridobi strokovni naslov v skladu z zakonom o strokovnih in znanstvenih naslovih (Uradni list Republike Slovenije, št. 47/98), pri posameznih predmetih pa tudi študijski program za izpopolnjevanje.
3. člen
S tem pravilnikom se določajo tudi predmeti, pri katerih se za strokovne delavce zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja.
Za strokovne delavce, ki izvajajo program osnovne šole za odrasle, se zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja iz prejšnjega odstavka in programi stalnega strokovnega spopolnjevanja za izvajanje programa osnovne šole za odrasle.
Za strokovne delavce, ki poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem ali prilagojeni izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, se zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja na področju specialno pedagoških znanj.
Predmeti in programi iz prvega, drugega in tretjega odstavka so navedeni v prilogi, ki je sestavni del tega pravilnika.
Strokovni delavci se spopolnjujejo v skladu s pravilnikom o stalnem strokovnem spopolnjevanju.
4. člen
Če je v tem pravilniku pri posameznih predmetih naveden dvopredmetni študijski program, je ta ustrezen ne glede na to, na katerem mestu je predmet naveden.
5. člen
1. Učitelji v osnovni šoli
1.1. Učitelji skupnih predmetov
1.1.1. Slovenščina
Učitelj slovenščine od prvega do petega razreda je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj slovenščine v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz slovenščine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje slovenščine do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje slovenščino tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.2. Angleščina
Učitelj angleščine v drugem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96, 23/96, 22/00 – ZJS, 64/01, 101/01 – odl. 108/02 in 34/03 – v nadaljnjem besedilu: ZOFVI) in je opravil študijski program izpopolnjevanja iz angleščine, lahko poučuje angleščino v drugem obdobju.
Učitelj angleščine v drugem obdobju je lahko tudi,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v drugem obdobju.
Učitelj angleščine v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v tretjem obdobju.
1.1.3. Nemščina
Učitelj nemščine v drugem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program izpopolnjevanja iz nemščine, lahko poučuje nemščino v drugem obdobju.
Učitelj nemščine v drugem obdobju je lahko tudi,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v drugem obdobju.
Učitelj nemščine v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v tretjem obdobju.
1.1.4. Likovna vzgoja
Učitelj likovne vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj likovne vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.
Učitelj likovne vzgoje v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje likovne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje likovno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.5. Glasbena vzgoja
Učitelj glasbene vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj glasbene vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.
Učitelj glasbene vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje glasbene vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje glasbeno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.6. Matematika
Učitelj matematike od prvega do petega razreda je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj matematike v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz matematike.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje matematike do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje matematiko tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.7. Tehnika in tehnologija
Učitelj tehnike in tehnologije v šestem razredu je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno tehnične vzgoje ali univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.
Učitelj tehnike in tehnologije v sedmem in osmem razredu je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno-tehnične vzgoje ali univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje tehnične vzgoje do uveljavitve te odredbe, lahko poučuje tehniko in tehnologijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.8 Gospodinjstvo
Učitelj gospodinjstva v petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj gospodinjstva v petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.
Učitelj gospodinjstva v šestem razredu je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje gospodinjstva do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje gospodinjstvo tudi v devetletni osnovni šoli .
1.1.9. Naravoslovje in tehnika
Učitelj naravoslovja in tehnike v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje naravoslovje in tehniko v devetletni osnovni šoli.
1.1.10. Naravoslovje
Učitelj naravoslovja v šestem in sedmem razredu je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz biologije, fizike ali kemije in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz naravoslovja.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije, fizike ali kemije do uveljavitve tega pravilnika in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz naravoslovja, lahko poučuje naravoslovje v devetletni osnovni šoli.
1.1.11. Biologija
Učitelj biologije v osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program biologije.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje biologijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.12. Kemija
Učitelj kemije v osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program kemije ali univerzitetni študijski program iz kemijske tehnologije ali kemijskega inženirstva.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje kemije do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje kemijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.13. Fizika
Učitelj fizike v osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz fizike.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje fizike do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje fiziko tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.14. Spoznavanje okolja
Učitelj spoznavanja okolja v prvem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje spoznavanje okolja v devetletni osnovni šoli.
1.1.15. Družba
Učitelj družbe v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje družbo v devetletni osnovni šoli.
1.1.16. Geografija
Učitelj geografije v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje zemljepisa do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje geografijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.17. Zgodovina
Učitelj zgodovine v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz zgodovine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje zgodovine do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje zgodovino tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.18. Državljanska vzgoja in etika
Učitelj državljanske vzgoje in etike je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, geografije, politologije, sociologije, teologije ali zgodovine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje državljansko vzgojo in etiko v devetletni osnovni šoli.
1.1.19. Športna vzgoja
Učitelj športne vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.
Učitelj športne vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.
Učitelj športne vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje športne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje športno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.20. Italijanščina kot drugi jezik (jezik okolja)
Učitelj italijanščine kot drugega jezika v prvem in v drugem obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz italijanščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program za izpopolnjevanje iz italijanščine, lahko poučuje italijanščino kot drugi jezik v prvem in drugem obdobju.
Učitelj italijanščine kot drugega jezika v vseh treh obdobjih je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni študijski program iz italijanščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja italijanščine kot jezika narodnosti po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje italijanščino kot drugi jezik v devetletni osnovni šoli v vseh treh obdobjih.
1.2. Drugi učitelj v prvem razredu
Drugi učitelj v prvem razredu je lahko,
– kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz predšolske vzgoje ali kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Drugi učitelj v prvem razredu je lahko tudi
– strokovni delavec, ki izpolnjuje izobrazbene pogoje za vzgojitelja predšolskih otrok iz četrtega odstavka 40. oziroma 56. člena zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 12/96) v povezavi s 103. členom zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in 33/97).
1.3. Učitelji izbirnih predmetov
TUJI JEZIKI
1.3.1. Angleščina
Učitelj angleščine je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja angleščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
1.3.2. Nemščina
Učitelj nemščine je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja nemščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
1.3.3. Italijanščina
Učitelj italijanščine je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz italijanščine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje italijanščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje italijanščino v devetletni osnovni šoli.
1.3.4. Francoščina
Učitelj francoščine je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz francoščine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje francoščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje francoščino v devetletni osnovni šoli.
1.3.5. Latinščina
Učitelj latinščine je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz latinščine.
Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje latinščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje latinščino v devetletni osnovni šoli.
1.3.6. Španščina
Učitelj španščine je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz španščine.
Kdor je končal dvopredmetni študijski program iz španščine v povezavi s še enim predmetom, za katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje španščino v devetletni osnovni šoli.
SLOVENŠČINA
1.3.7. Literarni klub
Učitelj predmeta literarni klub je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in literarne teorije.
1.3.8. Šolsko novinarstvo
Učitelj predmeta šolsko novinarstvo je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz novinarstva ali bibliotekarstva.
1.3.9. Gledališki klub
Učitelj predmeta gledališki klub je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal univerzitetni študijski program dramaturgije, dramske igre in umetniške besede, gledališke in radijske režije, filmske in televizijske režije ali primerjalne književnosti in literarne teorije.
INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE
1.3.10. Informacijsko opismenjevanje
Učitelj predmeta informacijsko opismenjevanje je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program bibliotekarstva.
VZGOJA ZA MEDIJE
1.3.11. Radio
1.3.12. Tisk
1.3.13. Televizija
Učitelj predmetov radio, tisk in televizija je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal univerzitetni študijski program komunikologije, kulturologije, novinarstva ali sociologije.
FILOZOFIJA ZA OTROKE
1.3.14. Kritično mišljenje
1.3.15. Etična raziskovanja
1.3.16. Jaz in drugi
Učitelj predmetov kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program filozofije.
Učitelj predmetov kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko tudi,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine.
ETNOLOGIJA
1.3.17. Srečanja s kulturami
1.3.18. Sodobnosti z razsežnostmi dediščine
Učitelj predmetov srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije in kulturne antropologije.
Učitelj predmeta srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko tudi,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine.
GLASBA
1.3.19. Glasbena dela
1.3.20. Ansamblska igra
1.3.21. Glasbeni projekt
Učitelj predmetov glasbena dela, ansamblska igra in glasbeni projekt je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja glasbene vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal univerzitetni študijski program dirigiranja, kompozicije in glasbene teorije muzikologije, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.
UMETNOSTNA ZGODOVINA
1.3.22. Kaj nam govorijo umetnine
1.3.23. Življenje, upodobljeno v umetnosti
1.3.24. Oblika in slog
Učitelj predmetov kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in slog je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program umetnostne zgodovine.
Učitelj predmetov kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in slog je lahko tudi,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
PLESNE DEJAVNOSTI
1.3.25. Ples
1.3.26. Ljudski plesi
1.3.27. Starinski in družabni plesi
Učitelj predmetov ples, ljudski plesi ter starinski in družabni plesi je lahko,
– kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo, smer ples, in je solist opernega baleta ter ima najmanj 5 let plesne prakse ali kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo in je solist v zboru opernega baleta ter ima najmanj 10 let plesne prakse,
– kdor ima najmanj srednjo izobrazbo, izpolnjuje pogoje za pridobitev statusa samostojnega kulturnega ustvarjalca s področja plesa in ima najmanj 5 let prakse iz sodobnega plesa.
Učitelj predmeta ples je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje.
VERSTVA IN ETIKA
1.3.28. Verstva in etika I
1.3.29. Verstva in etika II
1.3.30. Verstva in etika III
Učitelj predmetov verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in etika III je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, pedagogike, sociologije, teologije ali zgodovine in opravil ustrezen študijski program za izpopolnjevanje iz verstev in etike.
Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe ob uveljavitvi tega pravilnika in opravil ustrezen študijski program za izpopolnjevanje iz verstev in etike, lahko poučuje predmete verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in etika III v devetletni osnovni šoli.
RETORIKA
1.3.31. Retorika
Učitelj retorike je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz dramaturgije, filozofije, komunikologije, novinarstva, primerjalne književnosti in literarne teorije, sociologije ali kateregakoli tujega jezika.
ASTRONOMIJA
1.3.32. Sonce, Luna in Zemlja
1.3.33. Daljnogledi in planeti
1.3.34. Zvezde in vesolje
Učitelj predmetov Sonce, Luna in Zemlja, daljnogledi in planeti ter zvezde in vesolje je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
BIOLOGIJA
1.3.35. Raziskovanje organizmov v domači okolici
1.3.36. Organizmi v naravi in umetnem okolju
1.3.37. Rastline in človek
Učitelj predmetov raziskovanje organizmov v domači okolici, organizmi v naravi in umetnem okolju ter rastline in človek je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.
ZEMLJEPIS
1.3.38. Življenje človeka na Zemlji
1.3.39. Raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja
Učitelj predmetov življenje človeka na Zemlji ter raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.
LOGIKA
1.3.40. Logika
Učitelj logike je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije ali matematike.
Učitelj logike je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
OBDELAVA GRADIV
1.3.41. Les
1.3.42. Umetne snovi
1.3.43. Kovine
Učitelj predmetov les, umetne snovi ter kovine je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
PROJEKTI IZ FIZIKE IN TEHNIKE
1.3.44. Projekti iz fizike in tehnike
Učitelj predmeta projekti iz fizike in tehnike je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
PROJEKTI IZ FIZIKE IN EKOLOGIJE
1.3.45. Projekti iz fizike in ekologije
Učitelj predmeta projekti iz fizike in ekologije je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ELEKTRONIKA ZA ROBOTIKO
1.3.46. Elektronika z robotiko
Učitelj predmeta elektronika z robotiko je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelj tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
RISANJE V GEOMETRIJI IN TEHNIKI
1.3.47. Risanje v geometriji in tehniki
Učitelj predmeta risanje v geometriji in tehniki je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ELEKTROTEHNIKA
1.3.48. Elektrotehnika
Učitelj predmeta elektrotehnika je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ROBOTIKA V TEHNIKI
1.3.49. Robotika v tehniki
Učitelj predmeta robotika v tehniki je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
RAČUNALNIŠTVO
1.3.50. Urejanje besedil
1.3.51. Multimedija
1.3.52. Računalniška omrežja
Učitelj predmetov urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali organizacije dela (smer študija - organizacijska informatika),
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.
Učitelj predmetov urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
OKOLJSKA VZGOJA
1.3.53. Okoljska vzgoja I.
1.3.54. Okoljska vzgoja II.
1.3.55. Okoljska vzgoja III.
Učitelj predmeta okoljska vzgoja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.
Učitelj predmeta okoljska vzgoja je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje in etike v devetletni osnovni šoli.
ŠPORT
1.3.56. Šport za zdravje
1.3.57. Izbrani šport
1.3.58. Šport za sprostitev
Učitelj predmetov šport za zdravje, izbrani šport ter šport za sprostitev je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja športne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
PREHRANA
1.3.59. Sodobna priprava hrane
1.3.60. Načini prehranjevanja
Učitelj predmetov sodobna priprave hrane ter načini prehranjevanja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja gospodinjstva v devetletni osnovni šoli.
MATEMATIČNA DELAVNICA
1.3.61. Matematična delavnica 7
1.3.62. Matematična delavnica 8
1.3.63. Matematična delavnica 9
Učitelj predmetov matematična delavnica 7, matematična delavnica 8 in matematična delavnica 9 je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
KLEKLJANJE
1.3.64. Osnovne tehnike klekljanja
1.3.65. Temeljne tehnike v slovenski čipki
1.3.66. Široki ris
Učitelj predmetov osnovne tehnike klekljanja, temeljne tehnike v slovenski čipki in široki ris je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
LIKOVNO SNOVANJE
1.3.67. Likovno snovanje I
1.3.68. Likovno snovanje II
1.3.69. Likovno snovanje III
Učitelj predmetov likovno snovanje I, likovno snovanje II in likovno snovanje III je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
TURISTIČNA VZGOJA
1.3.70. Turistična vzgoja Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa ali zgodovine v devetletni osnovni šoli ali
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije ali umetnostne zgodovine.
Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.
Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje turistično vzgojo v devetletni osnovni šoli.
TUJI JEZIKI
1.3.71. Hrvaščina
Učitelj hrvaščine je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz hrvaščine, srbščine, makedonščine.
Kdor je končal dvopredmetni študijski program iz hrvaščine (oziroma srbohrvaščine) v povezavi s še enim predmetom, za katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje hrvaščino v devetletni osnovni šoli.
KLAVIATURA IN RAČUNALNIK
1.3.72. Klaviatura in računalnik 1
1.3.73. Klaviatura in računalnik 2
Učitelj predmetov klaviatura in računalnik 1 in klaviatura in računalnik 2 je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta glasbena vzgoja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz kompozicije in glasbene teorije, muzikologije, dirigiranja, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.
DRŽAVLJANSKA KULTURA
1.3.74. Državljanska kultura
Učitelj predmeta državljanska kultura je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta državljanska vzgoja in etika v devetletni osnovni šoli.
GENETIKA
1.3.75. Genetika
Učitelj predmeta genetika je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.
KMETIJSTVO
1.3.76. Kmetijstvo
Učitelj predmeta kmetijstvo je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija v devetletni osnovni šoli,
– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz kmetijstva.
ČEBELARSTVO
1.3.77. Čebelarstvo
Učitelj predmeta čebelarstvo je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
KEMIJA
1.3.78. Poskusi v kemiji
1.3.79. Kemija v okolju
1.3.80. Kemija v življenju
Učitelj predmetov Poskusi v kemiji, Kemija v okolju in Kemija v življenju je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli.
ŠAH
1.3.81. Šah 1 – Šahovske osnove
1.3.82. Šah 2 – Šahovsko kombiniranje
1.3.83. Šah 3 – Šahovske strategije
Učitelj predmetov Šah 1 – Šahovske osnove, Šah 2 – Šahovsko kombiniranje in Šah 3 – Šahovske strategije je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
1.4. Učitelj v oddelkih podaljšanega bivanja
Učitelj v oddelkih podaljšanega bivanja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije ali socialne pedagogike ali kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz predšolske vzgoje.
Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja v oddelkih podaljšanega bivanja do uveljavitve tega pravilnika, lahko delo v podaljšanem bivanju opravlja tudi v devetletni osnovni šoli.
1.5. Učitelj za individualne in skupinske pomoči
Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje posebej nadarjenih učencev je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije ali pedagogike (smer pedagogika).
Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije ali socialne pedagogike.
Kdor izpolnjuje pogoje za defektologa ali socialnega pedagoga po 146. členu zakona, lahko izvaja individualno in skupinsko pomoč za izobraževanje učencev z učnimi težavami.
Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
1.6. Učitelj za dodatno strokovno pomoč
Učitelj za dodatno strokovno pomoč je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer pedagogika),
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli in je opravil študijski program izpopolnjevanja za učitelje strokovne pomoči.
Kdor izpolnjuje pogoje za defektologa ali socialnega pedagoga po 146. členu ZOFVI, lahko izvaja dodatno strokovno pomoč.
Katero od navedenih smeri izobrazbe morajo imeti strokovni delavci za izvajanje dodatne strokovne pomoči posameznemu učencu s posebnimi potrebami, se glede na vrsto pomoči, ki jo učenec potrebuje, določi z odločbo o usmeritvi.”.
2. Svetovalni delavci
2.1. Psiholog
Svetovalni delavec - psiholog je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije.
2.2. Pedagog Svetovalni delavec - pedagog je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer pedagogika).
2.3. Socialni delavec Svetovalni delavec - socialni delavec je lahko,
– kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz socialnega dela.
2.4. Socialni pedagog Svetovalni delavec - socialni pedagog je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike.
2. 5. Defektolog Svetovalni delavec - defektolog je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije.
Kdor je izpolnjeval pogoje za svetovalnega delavca do uveljavitve tega pravilnika, lahko opravlja delo svetovalnega delavca tudi v devetletni osnovni šoli.
3. Knjižničar
Knjižničar je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz bibliotekarstva.
Knjižničar je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja ali svetovalnega delavca v devetletni osnovni šoli in je opravil študijski program za izpopolnjevanje iz bibliotekarstva.
Kdor izpolnjuje pogoje za knjižničarja po 148. členu ZOFVI, lahko opravlja delo knjižničarja tudi v devetletni osnovni šoli.
4. Organizator šolske prehrane
Organizator šolske prehrane je lahko,
– kdor izpolnjuje s predpisi določene pogoje za učitelja gospodinjstva v osnovni šoli,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz živilske tehnologije.
5. Računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti
Računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali organizacije dela (smer organizacijska informatika),
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.
Računalnikar - organizator informacijskih dejavnosti je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
6. Laborant
Laborant v osnovni šoli je lahko,
– kdor je opravil maturo z izbirnim predmetom biologija ali kemija ali fizika,
– kdor je končal štiriletni srednješolski program, ki je vseboval najmanj 240 ur biologije oziroma drugih predmetov z biološkega predmetnega področja ali najmanj 240 ur kemije oziroma drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja ali najmanj 240 ur fizike oziroma drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja.
6. člen
Strokovni delavci, ki nimajo opravljenih s tem pravilnikom predpisanih študijskih programov za izpopolnjevanje, jih morajo opraviti najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.
Ne glede na določbo iz prejšnjega odstavka morajo imeti učitelji angleščine, nemščine in italijanščine kot drugega jezika (jezik okolja) predpisane študijske programe za izpopolnjevanje opravljene pred začetkom poučevanja.
“Do konca šolskega leta 2007/08 lahko v prvem razredu devetletne osnovne šole poučujejo tudi strokovni delavci, ki imajo pridobljene vsaj tri točke v programu izpopolnjevanja za delo v prvem razredu.
Strokovni delavci, ki poučujejo v prvem razredu devetletne osnovne šole, morajo program izpopolnjevanja dokončati najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.”
7. člen
Ne glede na določbe tega pravilnika je ustrezna tudi izobrazba, pridobljena po podiplomskih študijskih programih za pridobitev specializacije, magisterija oziroma doktorata znanosti z ustrezne smeri.
8. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika se za strokovne delavce v programu devetletne osnovne šole preneha uporabljati Sklep o določitvi kadrovskih pogojev za učitelje in sodelavce laborante v programih srednjih in osnovnih šol (Uradni list RS, št. 42/95 in 68/95).
9. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 603- 55/99 Ljubljana, dne 14. julija 1999.
dr. Slavko Gaber l. r.
Minister za šolstvo in šport
PRILOGA K PRAVILNIKU O SMERI IZOBRAZBE STROKOVNIH DELAVCEV V DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI
Zap.št. |
Predmet |
Udeleženci programa |
Program stalnega strokovnega spopolnjevanja |
1.1.2. |
angleščina |
učitelji angleščine v četrtem in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz angleščine |
program iz didaktike zgodnjega poučevanja tujega jezika |
1.1.3. |
nemščina |
učitelji nemščine v četrtem in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz nemščine tujega jezika |
program iz didaktike zgodnjega poučevanja |
1.1.7. |
Tehnika in tehnologija |
Učitelji predmeta tehnika in tehnologija s končanim univerzitetnim študijskim programom iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva |
program iz specialne didaktike tehnike in tehnologije |
1.1.9. |
naravoslovje in tehnika |
vsi učitelji predmeta naravoslovje in tehnika |
program iz naravoslovja in tehnike |
1.1.18. |
državljanska vzgoja in etika |
vsi učitelji predmeta državljanska vzgoja in etika |
program iz državljanske vzgoje in etike |
1.3.11. |
vzgoja za medije – radio |
vsi učitelji predmeta radio program iz vzgoje za medije |
|
1.3.12. |
vzgoja za medije – tisk |
vsi učitelji predmeta tisk |
program iz vzgoje za medije |
1.3.13 |
vzgoja za medije – televizija |
vsi učitelji predmeta televizija |
program iz vzgoje za medije |
1.3.14. |
filozofija za otroke – kritično mišljenje |
učitelji predmeta kritično mišljenje s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
1.3.15. |
filozofija za otroke – etična raziskovanja |
učitelji predmeta etična raziskovanja s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
1.3.16. |
filozofija za otroke – jaz in drugi |
učitelji predmeta jaz in drugi s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
1.3.17. |
etnologija – srečanja s kulturami |
učitelji predmeta srečanja s kulturami s končanim univerzitetnim dvopredmetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine |
program iz etnologije |
1.3.18. |
etnologija – sodobnosti |
učitelji predmeta sodobnosti z razsežnostmi dediščine z razsežnostmi dediščine s končanim univerzitetnim dvopredmetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine. |
program iz etnologije |
1.3.22. |
umetnostna zgodovina - kaj nam govorijo umetnine |
učitelji predmeta kaj nam govorijo umetnine s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
1.3.23. |
umetnostna zgodovina – življenje, upodobljeno v umetnosti |
učitelji predmeta življenje, upodobljeno v umetnosti s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
1.3.24. |
umetnostna zgodovina – oblika in slog |
učitelji predmeta oblika in slog s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
1.3.25. |
plesne dejavnosti – ples |
učitelji predmeta ples s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
1.3.26. |
plesne dejavnosti – ljudski plesi |
učitelji predmeta ljudski plesi s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
1.3.27. |
plesne dejavnosti – starinski in družabni plesi |
učitelji predmeta starinski in družabni plesi s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
1.3.31. |
retorika |
vsi učitelji predmeta retorika |
program iz retorike |
1.3.32. |
astronomija – Sonce, Luna in Zemlja |
vsi učitelji predmeta Sonce, Luna in Zemlja |
program iz astronomije |
1.3.33. |
astronomija – daljnogledi in planeti |
vsi učitelji predmeta daljnogledi in planeti |
program iz astronomije |
1.3.34. |
astronomija – zvezde in vesolje |
vsi učitelji predmeta zvezde in vesolje |
program iz astronomije |
1.3.40. |
logika |
učitelji predmeta logika, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz logike |
1.3.41. |
obdelava gradiv – les |
vsi učitelji predmeta les |
program iz obdelave gradiv – les |
1.3.42. |
obdelava gradiv – umetne snovi |
vsi učitelji predmeta umetne snovi |
program iz obdelave gradiv – umetne snovi |
1.3.43. |
obdelava gradiv – kovine |
vsi učitelji predmeta kovine |
program iz obdelave gradiv – kovine |
1.3.44. |
projekti iz fizike in tehnike |
vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in tehnike |
program iz projektov iz fizike in tehnike |
1.3.45. |
projekti iz fizike in ekologije |
vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in ekologije |
program iz projektov iz fizike in ekologije |
1.3.46. |
elektronika z robotiko |
vsi učitelji predmeta elektronika z robotiko |
program iz elektronike z robotiko |
1.3.47. |
risanje v geometriji in tehniki |
vsi učitelji predmeta risanje v geometriji in tehniki |
program iz risanja v geometriji in tehniki |
1.3.48. |
elektrotehnika |
vsi učitelji predmeta elektrotehnika |
program iz elektrotehnike |
1.3.49. |
robotika v tehniki |
vsi učitelji predmeta robotika v tehniki |
program iz robotike v tehniki |
1.3.50. |
računalništvo – urejanje besedil |
učitelji predmeta urejanje besedil, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz računalništva |
1.3.51. |
računalništvo – multimedija |
učitelji predmeta multimedija, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz računalništva |
1.3.52. |
računalništvo – računalniška omrežja |
učitelji predmeta računalniška omrežja, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz računalništva |
1.3.53. |
okoljska vzgoja I |
učitelji predmeta okoljska vzgoja I, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje |
program iz okoljske vzgoje in etike |
1.3.54. |
okoljska vzgoja II |
učitelji predmeta okoljska vzgoja II, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje vzgoje in etike |
program iz okoljske |
1.3.55. |
okoljska vzgoja III |
učitelji predmeta okoljska vzgoja III, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje in etike |
program iz okoljske vzgoje |
1.3.61. |
Matematična delavnica 7 |
vsi učitelji predmetov matematična delavnica |
program iz matematične delavnice |
1.3.62. |
Matematična delavnica 8 |
vsi učitelji predmetov matematična delavnica |
program iz matematične delavnice |
1.3.63. |
Matematična delavnica 9 |
vsi učitelji predmetov matematična delavnica |
program iz matematične delavnice |
1.3.64. |
Klekljanje – Osnovne tehnike klekljanja |
vsi učitelji predmeta osnovne tehnike klekljanja |
program iz klekljanja |
1.3.65. |
Klekljanje – Temeljne tehnike v slovenski čipki |
vsi učitelji predmeta temeljne tehnike v slovenski čipki |
program iz klekljanja |
1.3.66. |
Klekljanje – Široki ris |
vsi učitelji predmeta široki ris |
program iz klekljanja |
1.3.70. |
Turistična vzgoja |
učitelji predmeta turistična vzgoja, ki so končali univerzitetni študijski program iz razrednega pouka oziroma so izpolnjevali pogoje za učitelja razrednega pouka ob uveljavitvi tega pravilnika |
program iz turistične vzgoje |
1.3.71. |
Hrvaščina |
vsi učitelji predmeta hrvaščina |
program iz hrvaščine |
1.3.72. |
Klaviatura in računalnik 1 |
vsi učitelji predmeta klaviatura in računalnik |
program iz klaviature in računalnika |
1.3.73. |
Klaviatura in računalnik 2 |
vsi učitelji predmeta klaviatura in računalnik |
program iz klaviature in računalnika |
1.3.75. |
Genetika |
vsi učitelji predmeta genetika |
program iz genetike |
1.3.76. |
Kmetijstvo |
učitelji predmeta kmetijstvo, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija in učitelji s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz gospodinjstva |
program iz kmetijstva |
1.3.77. |
Čebelarstvo |
vsi učitelji predmeta čebelarstvo |
program iz čebelarstva |
1.3.78. |
Poskusi v kemiji |
vsi učitelji predmeta Poskusi v kemiji |
program iz poskusov v kemiji |
1.3.79. |
Kemija v okolju |
vsi učitelji predmeta Kemija v okolju |
program iz kemije v okolju |
1.3.80. |
Kemija v življenju |
vsi učitelji predmeta Kemija v življenju |
program iz kemije v življenju |
1.3.81. |
Šah 1 – Šahovske osnove |
vsi učitelji predmeta Šah 1 – šahovske osnove |
program iz šaha – Šahovske osnove |
1.3.82. |
Šah 2 – Šahovsko kombiniranje |
vsi učitelji predmeta Šah 2 – Šahovsko kombiniranje |
program iz šaha – šahovsko kombiniranje |
1.3.83. |
Šah 3 – Šahovske strategije |
vsi učitelji predmeta Šah 3 – šahovske strategije |
program iz šaha – Šahovske strategije |
1.5. |
Učitelj za individualne in skupinske pomoči |
učitelji za ind. in skupinske pomoči, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli
|
program iz individualnih in skupinskih pomoči |
5. |
računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti |
računalnikarji – organizatorji informacijskih dejavnosti, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli |
program iz računalništva za računalnikarje – organizatorje informacijskih dejavnosti |
6. |
laborant |
vsi laboranti |
program za laborante v devetletni osnovni šoli |
|
vsi predmeti iz programa osnovne šole za odrasle |
vsi strokovni delavci, ki izvajajo program osnovne šole za odrasle |
progam za strokovne delavce v osnovni šoli za odrasle |
|
izobraževalni programi s prilagojenim izvajanjem in prilagojeni izobraževalni programi z enakovrednim izobrazbenim standardom |
vsi učitelji, ki poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem ali prilagojeni izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom |
program iz specialno pedagoških znanj |